Közlemény az önkormányzati hivatali ügyintézés aktuális rendjéről

Bezár a művelődési ház, anyagi segítséget kapnak az online tanuló diákoknak
2020-11-11
Csak zárt kapus meccs rendezhető – A csapatok önkéntes alapon dönthetnek a folytatásról
2020-11-12

Közlemény az önkormányzati hivatali ügyintézés aktuális rendjéről

A Toronyi Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel – tartalmazza a többi között az érintett polgármesterek és a jegyző által együttesen szignált közlemény.

Íme:

KÖZLEMÉNY

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Kormány a 478/2020. (XI.3.) Korm. rendelettel, 2020. november 4. éjféltől veszélyhelyzetet hirdetett ki, ami miatt Torony Község Önkormányzata, Dozmat Község Önkormányzata és a Toronyi Közös Önkormányzati Hivatal személyes ügyfélfogadást határozatlan ideig nem tart.

Ez alól kivétel jelentenek a lent felsorolt ügyek, amelyekre kizárólag telefonon, előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

Felsőcsatár Község Önkormányzat hivatali helyiségében (9794 Felsőcsatár, Petőfi Sándor u. 74.) továbbra is van lehetőség személyes ügyfélfogadásra (csütörtökönként 8.00- 12.00 között), természetesen a higiéniai előírások szigorú betartásával.

Az egyes konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határozzuk meg:

a.) Hagyatéki ügyintézés: kizárólag előre, telefonon történt időpont-egyeztetést követően (telefonszám: 94/540-521), a Toronyi Közös Önkormányzati Hivatalban történhet az ügyfelek személyes fogadása. Ezen ügytípusban a nyilatkozatok a Hivatalba történő eljuttatására postai úton, ügyfélkapun keresztül, e-mailben /onkormanyzat@torony.hu/ vagy a Közös Hivatal bejáratánál rendszeresített postaládán keresztül van lehetőség.

b.) Anyakönyvi ügyintézés: amennyiben az ügy intézése nem tűr halasztást, ügyintézésre kizárólag előzetes, telefonon történt időpontfoglalás alapján van lehetőség. (telefonszám: 94/540-521, +3630/218-2421) A kérelmeket postai úton, ügyfélkapun keresztül, e-mailben /onkormanyzat@torony.hu/ vagy a Közös Hivatal bejáratánál rendszeresített postaládán keresztül lehet benyújtani.

c.) Földhaszonbérleti és adásvételi szerződések kifüggesztése: Ezen ügytípusban a kérelem benyújtására, a Toronyi Közös Önkormányzati Hivatalba történő eljuttatására postai úton vagy a Közös Hivatal bejáratánál rendszeresített postaládán keresztül van lehetőség. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon (az 94/540-21-ös telefonszámon) vagy e-mailen /onkormanyzat@torony.hu/ történik.

d.) Szociális ügyek: az ügyfélfogadás kizárólag telefonon (az 94/540-21-ös telefonszámon) előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Minden egyéb esetben az ügyintézés kizárólag e-mailben, ügyfélkapun keresztül vagy telefonon lehetséges!

Elérhetőségek:

Toronyi Közös Önkormányzati Hivatal: 06-94/540-521

Dr. Scheid Eszter jegyző: +36-30/218-3691

Igazgatási ügyekben: 06-94/540-521

Szociális ügyekben: 06-94/540-521

Anyakönyvi ügyekben: +36-30/218-2421

Adóügyekben: +36-30/218-2421

 

Kovács György, Torony Község polgármestere: +36-20/288-6120

Konczér Katalin, Felsőcsatár Község polgármestere: +36-30/256-5924

Gombor György, Dozmat Község polgármestere: +36-30/946-6116

E-mail:

Dr. Scheid Eszter jegyző: jegyzo@torony.hu

Igazgatási ügyek: onkormanyzat@torony.hu

Szociális ügyek: igazgatas@torony.hu

Adóügyek: adougy@torony.hu

Pénzügy: penzugy@torony.hu

penztar@torony.hu

 

Megértésüket köszönjük!

Torony, 2020. november 11.

Kovács György s.k.

Torony Község Polgármestere

Konczér Katalin s.k.

Felsőcsatár Község Polgármestere

Gombor György s.k.

Dozmat Község Polgármestere

Dr. Scheid Eszter s.k.

jegyző

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom