Hatékony ügyintézés: kérjük, használják az elektronikus lehetőségeket!

KÖZLEMÉNY – Általános iskolai beiratkozás 2025/2026. tanév
2025-03-11
Óvodába hívogató
2025-03-12
KÖZLEMÉNY – Általános iskolai beiratkozás 2025/2026. tanév
2025-03-11
Óvodába hívogató
2025-03-12

Hatékony ügyintézés: kérjük, használják az elektronikus lehetőségeket!

A zavartalan munka és a megfelelő ügyintézés érdekében fontos, hogy az ügyfélfogadási rendet mindenki betartsa.

Annak érdekében, hogy munkatársaink gyorsan és hatékonyan tudjanak segíteni, kérjük ügyfeleinket, hogy amennyiben lehetséges, használják az elektronikus ügyintézés különböző formáit.

Miért előnyös az elektronikus ügyintézés?

 

Biztosabb és áttekinthetőbb

– Az e-mailben vagy online felületen benyújtott kérelmek visszanézhetők, így könnyebb követni az ügy menetét.

– Az írásos kommunikáció csökkenti az információvesztés esélyét.

 

Pontosabb, kidolgozottabb válaszok

– Az e-mailes vagy telefonos ügyintézés lehetőséget ad arra, hogy munkatársaink átgondoltabb, részletesebb választ adjanak.

– Írásos megkeresés esetén lehetőség van az ügy mélyebb elemzésére, így pontosabb információt kaphatnak az érdeklődők.

 

Időtakarékos és kényelmes

– Nem szükséges személyesen megjelenni, így elkerülhetők a sorban állások és a hosszabb várakozási idők.

– Az ügyfél bárhonnan, akár otthonról vagy munkahelyéről is intézheti ügyeit.

 

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

E-mailben: A kérdés pontos megfogalmazásával gyorsabb és hatékonyabb válaszra számíthat.

Telefonon: Ha sürgős kérdés merül fel, telefonon is elérhetők vagyunk a megadott ügyfélfogadási időben. Kérjük, segítsenek abban, hogy munkánkat a lehető leghatékonyabban végezhessük! Az elektronikus ügyintézéssel nemcsak a saját idejüket takarítják meg, hanem a közös munka gördülékenységét is elősegítik. Köszönjük együttműködésüket!

 

Toronyi Közös Önkormányzati Hivatal

Hivatalhoz tartozó települések: Dozmat, Felsőcsatár, Torony

 

Ügyfélfogadás:

 

Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Kedd:
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Csütörtök: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Péntek:

 

Elérhetőségek:

Tel.: 06/94 540-521, +36/30 218-3691

Adóügy:

Email: adougy@torony.hu

Pénzügy:

Email: penzugy@torony.hu

Szociális feladatok:

Emai: igazgatas@torony.hu

Általános, igazgatási ügyek:

Email: onkormanyzat@torony.hu

Adatvédelmi tisztviselő:
Keringer Zsolt Imre
e-mail: zsolt.keringer@gmail.com
Telefonszám: +36/30 740-6943

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom