Tisztelt Ügyfelünk!
Ügyének elektronikusan történő intézéséhez kérjük, figyelmesen olvassa el a következő tájékoztatót .
Az elektronikus ügyintézéshez rendelkeznie kell Magyarorszag.hu regisztrációval (ügyfélkapu).
Amennyiben még nem létesített ügyfélkaput, úgy kérjük, keresse fel a lakóhelye szerint illetékes okmányirodát és kezdeményezze ügyfélkapu létesítését.
Az ügyfélkapun való regisztrációját követően a kapott felhasználói név és jelszó segítségével elektronikus úton elintézheti, az önkormányzat hatáskörébe tartozó szociális ügyeit.
Amennyiben Ön nem saját maga kíván eljárni, képviselőt bízhat meg ügyének elintézésével.
Ebben az esetben a képviselőnek személyesen meg kell jelennie a polgármesteri hivatalban regisztráció céljából.
Természetesen a képviselőnek rendelkeznie kell a Magyarorszag.hu ügyfélkapu regisztrációval (felhasználói név, jelszó).
A képviselőnek személyes megjelenése alkalmával magával kell hoznia az előbb említett ügyfélkapu regisztrációt igazoló okmányt, a személyazonosságát igazoló okmányt, a meghatalmazást vagy megbízási szerződést (a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni).
Az polgármesteri hivatalban az adatokat nyilvántartásba veszik, majd ezt követően kerülhet sor az elektronikus ügyintézésre.
Ügyfelünk, illetve meghatalmazottja/megbízottja az alábbiak szerint intézheti ügyét elektronikusan:
A “Bejelentkezés” mezőre kattintva a Magyarország.hu ügyfélkapun keresztül felhasználói neve és jelszava segítségével belép a települési elektronikus ügyintézési rendszerbe.
Itt hívjuk fel szíves figyelmét arra, hogyha a szolgáltatás nem érhető el, az a Magyarország.hu-n fennálló problémát jelez, az nem a települési ügyintézési rendszer hibája!
A települési ügyintézési rendszerbe való belépés után a képernyő bal oldalán található menüpontokból választhatja ki az Ön által intézni, illetve kezdeményezni kívánt ügytípust.
Az egyes menüpontokra kattintva az újabb menüpontok közül az “Ügy indítása” feliratra ráállva megjelennek azok az egyes eljárási cselekményeket megjelenítő elektronikus beadványok, űrlapok nevei, melyekre rákattintva azokat kitöltheti.
A rendszer a jelenlegi fejlesztési verzióban nem végez teljes körű adatellenőrzést, ezért az űrlapok kitöltésénél körültekintően kell eljárni.
A kitöltött űrlapokat a “Rendben” gombra kattintva küldheti el.
Az elektronikus irat megérkezését az jelzi, hogy a képernyőn megjelenik a “Folyamatban lévő ügyek” elnevezésű táblázat, amelyben már az elküldött irat adatai szerepelnek.
A hatályos jogszabályi előírások és az e-ügyintézési rendszer jelenlegi szintje miatt, a továbbiakban ügyét a hagyományos módon intézzük. A folyamatos fejlesztés és a jogszabályok változásának eredményeként válik majd lehetővé a teljes körű elektronikus ügyintézés.
Köszönjük, hogy ügyeinek intézéséhez igénybe veszi szolgáltatásunkat.